Van uit het VWS en Sense kregen wij de vraag om een campagne te bedenken over het aangeven van je wensen en grenzen.

Bodine Hekkert en ik begrijpen goed dat in gesprek gaan hier over met je partner soms wat onwennig kan zijn. Elke moment voelt niet als het juiste moment, maar dat is niet correct. In tegen deel! Elk moment is het juiste moment om je wensen en grenzen aan te geven. Daarom hebben wij een mantra geïntroduceerd die inspeelt op het moment voor, tijdens en na een intieme situatie. Zo creëren we een duidelijk handelingsperspectief en stimuleren we drie momenten van conversatie.

Klant: Ministerie van Volksgezondheid & Sense

Genomineerd voor SAN Accent Non-Profit & overheid 

 

Bekijk al de video's hier

Animatie: Jagthund
Bureau: Roorda Reclamebureau
Strategie: Tabula Rasa
Creatie: Willemijn Besteman, Bodine Hekkert, Tom van der Veldt, Dyon Ruiter en Joeri Jansen.
Account: Judit de Graaff en Oriane Pam
Manager Digital: Alex de Kok